Nihilmester: Hátralévő idő: 162 nap (2006)

A jövő útjai / Nihilmester (1379 katt) Rohadék
  2010.09.19.

A szembesülés a saját írásom igazságával összepréseli a mellkasom. Találkozni olyan emberekkel, akik azzal Adták Fel, hogy azt mondják: Nem Hagyják Abba… Szembesülni képzelt álmok képzelt beteljesülésével. Paradoxonhegyek közt túrácervező öntelt intelligenciák dicsőítik a jó megjelenést a lepattant lebujokban. A világmindenség legnagyobb kérdéseire flegmán tökéletes választ adó önpusztítóbajnokok végeznek önkielégítést az idétlen szőke bombázóval folytatott félperces beszélgetésre gondolva. Egész életükben szenilis, otthonkás, rövid göndörhajú, dagadt, sántító, undorítóan kidagadó visszeres lábú, igénytelen külsejű, mihaszna vénasszonyok sértődnek meg és árulkodnak fiácíjjal szívesen elverő, diktatórikus szabályokat be nem tartó udvariatlan vézna gyerekek apjának. Járdára és közterületekre szarató kutyás lány nehezen alacsonyodik milliomosok bókjainak fogadásához. Tiszteletet érdemtelenül kikövetelő cigányok üvöltöznek magánéleti problémákat nap mint nap az utca túlsó végére, amihez senkinek semmi köze és a franc se kíváncsi rá. Az a cigány pulya, aki ma még egy szobában lakik óvodányi testvérével, olyan érzést kelt benned, hogy 10 év múlva önhibáján kívül fog belédkötni, megverni ecál cigi miatt.

Előző oldal Rohadék