50 Cent és a Negro

Külvilág / Közélet (1779 katt) Norton
  2012.08.29.

50 Cent amerikai rapsztár nemrég egy "Negro" cukorka reklámot látott valahol, és egyből felforrt az agyvize, mivel megszólalt benne a sértett afroamerikai öntudat.

Méltatlankodását felrakta az internetre, és jött is rá néhány komment a rajongóitól:

conyjack77: van egy érzésem, hogy Amerikában ezt nehezen forgalmaznák...

linatography: ez most komoly, hogy van egy kötél a nyaka körül a figurának?!

Solo79: ebben egyáltalán nem találok semmi vicceset...

mentalwarent: mi vagyunk a földkerekség leggyűlöltebb emberfaja, mégis minket másol mindenki.

gohard (válasza az előző kommentre): igazad van! Imádják a stílusunkat, miközben megpróbálnak elpusztítani és állatokként kezelnek minket...basszák meg a fehér emberek.

lilb3205: nem érdekel ez mit jelent, mert nem akarom, hogy valaki ebből egy márkát gyártson, nem akarom, hogy ezt a szót bárki is használja!!! Nem érdekel, hogy ez egy márka vagy sem!!

dappa1king: az európai fehérek nagyon rasszisták!

Figyelem! A fenti hozzászólások tényleg valódiak! Mit lehet ennyi sületlenségre mondani? Igen, kedves linatography, a cukorka elején egy akasztott néger van, a hátulján pedig egy Ku Klux Klan figura - ezt veszik a gyermekeiknek az emberevő magyarok.

Sőt aki tíz csomag cukorkát vesz egyszerre, az ajándékba kap egy Mein Kampfot. Átkozottul rasszista világban élünk, mit lehet tenni? Basszák meg, mint ahogy gohard kulturáltan megfogalmazta!

De van ám ennél is durvább: a panda maci formájú gumicukorka! A panda egy kihalófélben lévő, védett állat! Erre mit tesznek a fehér emberek? Cukrot gyártanak belőle.

A gyerekek meg leharapják a fejüket a szerencsétlen, ártatlan élőlényeknek! Csodálkozom, hogy a természetvédők ezt eltűrik.

Hogy a Piros Mogyorós csokoládéról mire lehet asszociálni, azt már le se merem írni. Gyerekeknek ilyesmit árulni… tiszta fertő.

Elképzelem, hogy az olimpiai éremtáblázaton elért eredményeink mennyire érdekelhetnek például egy átlag amerikait. A magyarok a kilencedikek, vagy a tizenkilencedikek lettek?

Ennek a kérdésnek a fontossága valahol az "egyáltalán nem érdekel" és a "teljesen lényegtelen" közötti kategóriába esik.

Ám ha megnézik az édességeinket, rögtön felkapják rá a fejüket még a tengerentúlon is! Hiszen így ismerhető meg a leginkább ez a rasszista, pedofil nép!

Nem is tudom, miért akarják népszerűsíteni ezt az országot a politikusok, amikor teljesen felesleges. Értelmetlen pénzkidobás. Hisz népszerűsítenek bennünket a "hozzáértők" maguktól is.

Erre mondta egyszer egy fizikus, hogy a hülyeség végtelen. Hajlamos vagyok egyetérteni vele.


Vége

Előző oldal Norton
Vélemények a műről (eddig 5 db)