A megbaszottak (2008)

Külvilág / Művészet (1819 katt) Rohadék
  2010.09.02.

A MAGYAR KÉPZŐMŰVÉSZET ÉS IRODALOM MEG VAN BASZVA. A buzeránz istvánkirály, meg a vele felvett kereszténység óta Magyarország nem más, mint Európa, a ruszkik és végül Amerika szánalmas másológépe. Ezt az országot mindig faszfejek vezették. 1000 éve tartó intellektuális cuppogás - fogalmazott NEOMACI, a REVOLÚCIÓ nevű korszakalkotó újságának első számában. Jeea. Az utolsó valódi magyar KOPPÁNY volt (és a halálig hű követői), a mostani hungaristák ehhez képest bohócok, divatmajmok. Aki meg nem hungarista, az amerikanizálódik. A ló túloldala. Mindkét oldal lószaros. Mondjatok egy tisztességes, világhírű, radikális irányzatot, amit magyarok hoztak létre. Nem tudtok. Csak magyar változatokat.

Kurvasok művészeti folyóirat van. Hány fiatal olvassa őket? Jobban fogy, mint egy szennyes bulvárlap? Mint egy nők lapja, vagy egy divatmagazin? Miért nem? Mert szar. Mind. Jelenleg ott tartunk, hogy ha egy 100 oldalas folyóiratból 5 oldal élvezhetően jó, értékes és több szörolvasható ecerre, az már überfasza. Nem azt mondom, szórakoztatni kell. Azt mondom, minőséget kell inkább produkálni, mennyiség nem kunszt. Magyarországon 30-40 ember zseniális. Rajtuk kívül csak dilettánsok vannak. Nem sorolom fel őket, pedig megtehetném. Ömlik a szar, minden kis köcsög kurva nagy művésznek, vagy műértőnek képzeli magát, ezeknek a kezében vannak a kiadók. Fogalmuk sincs, mi a művészet maga. A művészet felülemelkedés, a művészet nem szól mindenkihez, mert túl sok a hatalomvágyó, akik befolyásolni akarnak mindent, különösen, amihez nem értenek, mert félnek.

ÉS MITŐLÜNK KÜLÖNÖSEN FÉLNEK. LENÉZNEK MINKET, AZOK, AKIK SOSEM LESZNEK KÉPESEK OLYAN DOLGOKRA, AMI NEKÜNK A KISUJJUNKBAN VAN. HIÁBA RÁZZÁK A FEJÜKET A SEGGNYALÓK. A SORBAN CSAK MÖGÉNK ÁLLHATNAK, BÁRMILYEN MENNYISÉGET PRODUKÁLNAK, BÁRKIT ISMERNEK, BÁRMILYEN FASZTIVÁLT, KIÁLLÍTÁST, PROGRAMOT. EZEK NEM MŰVÉSZEK, NEM MŰÉRTŐK, MÉGIS AZ Ő KEZÜKBEN VANNAK A GALÉRIÁK, A NYOMDÁK. SEGGARCOK SEREGE.

A REVOLÚCIÓ nem fél egyiktől sem. Ha sosem adnak ki, azzal a bizonyítványukat írják alá. Ki a faszt érdekel? Nekem nem kell, nem fogok könyörögni, elveimmel ellentétes kompromisszumot nem ismerek. Ezt már csak magam nevében mondom, én, ROHADÉK.

Neomaci mindig azzal basztat, hogy ha először haverkodunk a tibikével meg ezekkel, behúzhattuk volna őket, aztán mehet a nyakleves. Nálam ez nem működik. Én elmondtam, hogy ezek csicskák, nem fogok velük lepaktálni. Fingjuk nincs a művészetről, mit jópofizzak. Szarok a pénzre. Én, aki egyik napról a másikra él, és nincs jövője, se jövőképe. DE NEKEM AKKOR SE UGASSANAK A LÁNCRAVERT KUTYÁK, KÜLÖNBEN KISZÚROM A SZEMÜKET.

Egyébként tényleg nem volt veled semmi gondom tibike, se veled, lacika. Ti voltatok a parasztok, én csak a béna írásaitokra mondtam, hogy béna, bele az arcotokba. Hát Meg még az a galériás picsa. Úgy kiabált, hogy mindenki hallja: „kurvaanyáztátok ezt meg azt, kurvaanyáztátok azokat akik kedvesek a szívünknek, blabla bla”. Mitől félt? Az kiabál ugyanis, aki be van szarva. Igaz, közel járt egy jobb belátásra térítő flekkestől. Én tök nyugodtan beszéltem, én tiszteltem a helyet azzal, hogy olyan halkan beszéltem, hogy csak ő hallja. Ez meg, mint egy visítozós ringyó. Már úgyis ki vagyok tiltva a galériából, meg amúgyse érdekel. Amíg az ilyen fasszopók a kulturális elitek, tulajok, mint akiket a példában olvashattak, itt minden ilyen szar marad: felolvasóest? 15-20 ember. Kiállítás? 25-30 ember, a fele rokon. Geci, komolyan mondom, hagyjátok abba! Takarodjatok most már, eleget basztátok széjjel itt a kultúrát, tisztelt szakértők, húzzatok a picsába!!!

Az emberek birkák, ez az egyetlen dolog, amiben a hatalommal egyetértek. Viszont a hatalom azt akarja, hogy ez így is maradjon. Mert birkák nem képesek rajtuk átgázolni, ha kedvük támad rájuk csapni egy ostorral. (Mit? Bizonyítsam be, hogy birkák?) Nézed a tévét mindennap. Egyik bunkóbb, mint a másik, közhelyekről beszélnek. Részletkérdésekről. Fölösleges adatok. Idegesítően sok, idegesítő reklám. De te nézed. Nem tiltakozol. Szétbassza az utcát, a focimeccseket, a koszos filmeket. Mónika bassza szájba magát. Olyan a főcímzene, mint egy kabaré, vigyorog a műsorvezetőnő, aztán egy óráig baromságokon veszekednek, kicsinyes dolgok, show. De te nézed. Szidod őket, de akkor is nézed. Te különb vagy. De akkor is nézed. Mi a fasztól? Ő a tévében van, te meg a „gyárban” szopsz. Mitől vagy különb? Az egódtól, nem attól ,mit tettél az asztalra. Melyik lemezből fogy több? Olvasol még könyvet. Lófaszt. Hülyeségeket olvasol, másnap elfelejted. Ez az újság 200 vagy 400 forint. Drága. A cipőd 5-6000. Olcsó volt. Kimész a moziból, mert feliratos, csak nem tudtad. Hány magyar színészt ismersz névről, vagy szerepről? Soroljad a kurva focistáidat, a csapból is ők folynak, meg anetkafé le szemét. Egy divatos ruhával ízlést is veszel magadnak, szerinted. Szerintünk viszont a birkákból, teljes értékű embert kell faragni. Nem magyar értelmiséget. Elég lenne olyan is, aki nem dobja mellé a csikket. Vagy inkább nem azért dohányzik, mert nagynak akart lácani 10 évesen. Akinek a buszmegálló nem edzőterem, akinek a papír nem gyűrni való, akinek az ablaka nem betörni való, akinek a magánélete nem pletyka tárgya, aki ki bírja magát fejezni érthetően, nem rakja tele szót helyettesítő szókkal és még sorolhatnám oldalakon át.

Én tudnám, erre születtem, hidd el, akár külön könyvet írhatnék konkrét bunkóságaitokról. Szóval, hogy teljes értékű embereket nevelni. Ez nem fog menni olyan versekkel, amiket kicenzúráznak. Trágár szavak, politikai vagy bármilyen indulatok mondatainak kihúzása nevetségesen gyerekes, és aki így tesz, a világ leggyönyörűbb nyelvének, magyarnak megcsúfolója. Azt rizályák: ezzel védjük a gyerekeinket. Mitől? Mi is káromkodunk, bebaszunk, hányunk, veszexünk, bunkózunk. Hiába tiltották. A helyzetet odálig süllyesztették, hogy szarságokat írnak, ami már 100 éve is szar volt. Volt, és ezzel a szarral tömik tele a jellemtelen kinézetű folyóirataikat, aztán rínak, hogy nem veszi őket senki. Persze, mivel SZAR! Szar meg csak az olyan szaralakoknak jó, akik írják (lásd biblibliblia).

Annyira védik a gyerekeket. Hogy azok már köpnek az egészre, és hamarabb tanulják meg kezelni a dvd-jácót és felmenni a netre játékokkal genyózni, mint hogy el tudná olvasni, mi van írva arra a gombra, amit megnyom.

A MAI MAGYAR MŰVÉSZETI FEJESEK: IDIÓTÁK. ÉRTETLENÜL NÉZIK, KÉRDEZGETIK MIT KÉNE CSINÁLNIUK, CSAK ELŐRE LEFEKTETETT FASZSÁGOKAT KÖVETNEK, EZÉRT NEM JÁRUNK SEHOL EURÓPÁHOZ KÉPEST A MAI NAPIG. MAGYARORSZÁG MINDEDDIG CSAK KÖVETTE MÁSOK MEGOLDÁSAIT, PL. HOGY A REGÉNY EBBŐL ÉS ABBÓL A FELÉPÍTÉSBŐL ÁLL A VERSBEN ILYEN SZAVAKNAK KELL LENNIE, KÜLÖNBEN NEM VERS - NE MAZ ANYÁD PICSÁJÁT! A FOTÓNAK ILYEN ÉLESNEK KELL LENNI, A ZENÉNEK STÚDIÓMINŐSÉGBEN KELL SZÓLNI, A FESTŐNEK VALAMILYEN MEGHATÁROZÁSBA KELL ILLESZKEDNIE, AMIT MÁR ELŐTTE MEGCSINÁLTAK MÁSOK, ÉS CENZÚRA - MÁR AMI A TÁRSADALMAT BÁNTHATJA, A KISEMBEREKET UGYANÚGY GÓRCSŐ ALÁ VESZI, MINT A PISZKOS HATALMAT. KI MONDTA, HOGY EZEK KÖTELEZŐK? A HIPERPRIIMITIVISTA KÖP ERRE, VAGY TISZTELETLENÜL OLYANRA ALAKÍTJA, AMILYENRE ALAKÍTJA. SZAROK RÁ, ÉN, ROHADÉK, HOGY EZZEL ELVÁGOM MAGAM ALATT A FÁT, TUDOM, HOGY NEKEM VAN IGAZAM ÉS KÉSZ, SZAROK RÁ, HOGY HA NEM ÉREM MEG AZ IGAZAM ÉRVÉNYESÜLÉSÉT. AKINEK NEM TECIK, SZOPJON LE. HA NEM VÁLTOZIK GYORSAN VALAMIT AZ EGÉSZ KÉP, VÉGKÉPP MEG LESZ BASZVA MINDEN, CSAK A GICCS MARAD, AMI MOST VAN - A TUNYA KISPOLGÁR IGÉNYTELEN ÍZLÉSÉT KIELÉGÍTŐ KONZUMFOS.

A mi próbálkozásunk a HIPERPRIMITIVIZMUS. Magasan emelkedik a XX. század összes létező kopponyájának alkotása fölé. Mindent tagadunk, még azt is, hogy mindent tagadunk. Mikor kitaláltam a hiperprimitivizmus szót, mint stílusjegyet, beírtam egy-két netes keresőbe, még egyetlen találat sem volt. Fél évvel később is csak -izmus nélkül használták agyatlan chaten és fórumokon szaros tinédzserek. A HIPERPRIMITIVIZmust nem hasonlíthatjátok semmilyen már meglévő, vagy később mexülető irányzathoz, esetleg(esen távoli) rokonai lehetnek a punknak, és az underground-mozgalmaknak, kifejezési eszközöknek. A HIPERPRIMITIVIZMUS mondanivalója a környezetünk vagy akár a világ lehető legdurvább kifigurázása, kigúnyolása, seggberúgása.

Előző oldal Rohadék