Nyolc – üres a polc...

Külvilág / Lidércfény (1859 katt) Lidércfény HQ
  2011.12.20.

Ismét elérkezett a szokásos évértékelő ideje. Illetve némileg már el is múlt. Ám ez mit sem változtat azon, hogy újabb év telt el, s immáron nyolc éve „űzzük az ipart”, ahogy mondani szokás. Idén is sokan megfordultak nálunk, régi, kitartó alkotóink mellé sok új is érkezett.

A régi oldalunkat ma is stabilan látogatják, ami számszerűleg annyit tesz, hogy tavaly óta 12.487-en kattintottak rá (összességében a nyolc év alatt 199.973-an). Az ottani, a 15 legrégebben nézett mű statisztikája szerint a jelenleg 15. legrégebben nézett mű az Elit Mágusok Csapata (Gregory Sentry), amelyet 2011. 10. 28-án tekintettek meg.

Jelenlegi, „élő” oldalunkat a 2010. augusztusi indulástól számítva (jelen pillanatban) 18.692-en látták, ami azt jelenti, hogy tavaly év vége óta 15.279 látogatónk volt. (A két oldalon tehát összesen 27.766 találatot értünk el.) Tavaly ilyenkor 41 alkotótól 410 alkotást publikáltunk, idén ez a szám 96 alkotóra és 1231 alkotásra bővült, ami egészen pontosan azt jelenti, hogy 55 alkotóval és 821 alkotással lettünk gazdagabbak.

Sajnos idén rengeteg dologgal nem tudtunk foglalkozni, így elmaradtak a rádiók (podcastek) is, valamint hol idő, hol egészségügyi problémák, hol anyagiak hiányában rendezvényekre sem jutottunk el sajnos.

Aktívan foglalkoztunk viszont a – sajnos még mindig csak folyamatban lévő – zombi apokalipszis témájában összeállított novelláskötetünkkel, amely több formátumban is napvilágot lát majd, ám várhatóan már csak jövő év elején.

Augusztusban újabb pályázatot írtunk ki, amelyet épp a napokban zártunk le. Ez már a hatodik volt a sorban, s bár most nem érkezett be annyi pályamű, azért így is volt mit olvasni. Ez talán a témának volt köszönhető, hiszen nem volt egyszerű összehozni a barlangi medvéket, sámánokat és a hideg sört, egy kőkorszaki (akár elképzelt) világban. Persze ettől függetlenül érkeztek gyöngyszemek, amelyek a decemberi AKF-ben már olvashatóak is (illetve lassan, de biztosan, valamint az alkotók kedvétől, idejétől függően az oldalon is elérhetőek lesznek).

Ha már szóba került az AKF, akkor sajnos itt is meg kell említenem, hogy jövőre „megszabadulunk” a nyomtatott változatától (legalábbis annak havonkénti megjelenésétől), amelynek sajnos anyagi okai vannak. Viszont előreláthatólag többféle elektronikus formátumban adjuk majd közre, több helyen is. (Minderről „A Lidércfény AKF jövőjéről” című cikkünkben olvashattok többet.)

Végső soron, összességében az mondható el, hogy nem volt ez sem egy rossz év a Lidércfény számára, így nincs más hátra, mint megköszönni az alkotóinknak, olvasóinknak a kitartást, a beküldött alkotásokat, és a belénk vetett bizalmat.

Előző oldal Lidércfény HQ
Vélemények a műről (eddig 5 db)