A VI. Lidércfény Pályázat eredményhirdetése

Külvilág / Lidércfény (4909 katt) Lidércfény HQ
  2011.12.17.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2011/12 számában.

2011 augusztusában írtuk ki a VI. Lidércfény pályázatot, melyben arra voltunk kíváncsiak, hogy hogyan látjátok a távoli múltban élt őseink hétköznapjait. A pályázatra a novemberi határidőig 34 alkotótól 37 pályamű érkezett be humoros illetve komoly kategóriában.

Először is lássuk a helyezetteket, gondolom, ez érdekel legjobban mindenkit :-)

A VI. Lidércfény Pályázat, avagy "Barlangi medvék, sámánok és hideg sör" komoly kategóriájának győztesei:

I. helyezett: Stiga – A jövő ára
II. helyezett: Nibela – A tudás bűn
III. helyezett: Ebenezer Holt – A köd átka

A VI. Lidércfény Pályázat, avagy "Barlangi medvék, sámánok és hideg sör" humoros kategóriájának győztesei:

I. helyezett: Alyr – Fordított Űrodüsszeia
II. helyezett: Craz – Fogadó és csempésztanya a Sánta barlangi medvéhez
III. helyezett: Zeik Zamek – Zonk meséje

A legihletettebb alkotó címet és az ezzel járó oklevelet a három komoly novellát beküldő (és egyébként a dobogóról kevéssel lemaradó) Anthony Nortonnak ítélte a zsűri.

Nem volt egyszerű a döntés a helyezetteket illetően. A háromfős zsűri tagjai nem teljesen értettek egyet a legjobb művekkel kapcsolatban, de végül – némi kőbalta-suhogtatást és szakócadobálást követően – megegyezésre jutottunk. Voltak olyan művek, amelyek sajnos lemaradtak a dobogóról, pedig színvonaluk alapján megérdemelték volna – viszont a három kiosztható hely számát nem bővíthettük négyre vagy ötre.

Gratulálunk a győzteseknek! Nyereményeiket belátható időn belül elkészítjük, és elpostázzuk részükre. (Lévén év vége van, ez egy január közepi időpontra várható, és még nem is kalkuláltuk bele a Magyar Királyi Posta szolgáltatásainak színvonalát.)

A pályázókat kérjük, hogy – ha van kedvük hozzá – műveiket regisztráció után legyenek szívesek feltölteni a Lidércfény oldalára, hogy a zsűritagokon kívül a közönség is elolvashassa alkotásukat.

Előző oldal Lidércfény HQ
Vélemények a műről (eddig 22 db)